Ja uciekałam przed "eLką" hehe.. :diabelski_usmiech
[O2] Przybyło płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym
Zwiń
X
-
[O2] Przybyło płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym
Witam furumowiczów,
Poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym utrzymuję w przedziale między MIN a MAX. Jakie było moje zdziwienie, kiedy po otwarciu maski zobaczyłem poziom płynu ok. 2 cm powyżej środka zbiorniczka (znacznie ponad poziomem MAX), co prawda silnik był rozgrzany, no ale żeby poziom płynu podniósł się ponad 4 cm od linii MAX ( w sumie "odessałem" prawie 0,6 litra aby uzyskać poziom optymalny)?
Co może być przyczyną. Dodam, że autko było na serwisie olejowym, czy zadziałał tu ktoś "życzliwy" aby wywołać awarię zbyt wysokim poziomem płynu?Jedno życie mężczyzny to za krótko, żeby poznać kobietę…
-
-
Najlepiej to na zimnym silniku zostawić płynu przy kreseczce 'MIN"
Wtedy zobacz jak kształtuje się poziom płynu przy gorącym silniku.
P.S u mnie w każdym samochodzie w rodzinie poziom jest zostawiany przy MINKażdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dominik9420Najlepiej to na zimnym silniku zostawić płynu przy kreseczce 'MIN"
Wtedy zobacz jak kształtuje się poziom płynu przy gorącym silniku.
P.S u mnie w każdym samochodzie w rodzinie poziom jest zostawiany przy MIN
Tu sie w opełni zgodzę z kolegą płyn na gorąco sie rozszerza i go przybywa... by mieć wgląd pozostaw zaznaczoną kreske albo minimum ...
Komentarz
-
-
Re: Przybyło płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym
Zamieszczone przez piorecki5... czy zadziałał tu ktoś "życzliwy" aby wywołać awarię zbyt wysokim poziomem płynu?// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Jak masz nagrzany silnik to może wzrosnąć o kilka cm poziom. Wlej tak jak radzą koledzy na zimnym silniku do minimum i tyle. Jak będziesz miał wątpliwości to możesz w serwisie poprosić o sprawdzenie płynu - pod kątem mrozoodporności (ile złapał wody) oraz pod kątem zawartości CO2 - a to czy nie ma nieszczelności układu w silniku.
Komentarz
-
-
Prawdopodobnie podczas przeglądu uzupełnili płyn do poziomu max. i po rozgrzaniu efekt jest taki jak opisujesz. W sierpniu miałem pierwszy przegląd i płynu też mi przybyło ale nie korygowałem jego poziomu :roll: Może mają jakieś odgórne zalecenie od SAP i dolewają...
Poza tym jakiś czas temu był temat opisujący ubytki płynu w nowych autach po paru tys. km więc może jedno i drugie ma tu jakiś związek.Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
Komentarz